SYMULACJA NR 1: przygotować ćwiczenie indywidualne dot. przywództwa na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Do ciebie, człowieku; Roy Andersson
Pod słońcem szatana; Maurice Pialat, Edukatorzy; Hans Weingartner
Szmery w sercu; Louis Malle
Depresja gangstera; Harold Ramis, Godziny szczytu 3; Brett Ratner
Reprise. Od początku raz jeszcze… ; Joachim Trier
Brazil; Terry Gilliam, Króliki; David Lynch
Mój dziadek; Yôichi Higashi, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Aviator; Martin Scorsese
Hero; Yimou Zhang, Język motyli; José Luis Cuerda
Boesman i Lena; John Berry
Boski żigolo; Mike Mitchell
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: opracować muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do jednego z następujących przebojów:
Simple Minds, New Gold Dream, Generation X, Generation X
Alice In Chains, Dirt, Beatles, The, Lucy In The Sky With Diamonds, Einstürzemde Neubauten, Kollaps
Red Hot Chili Peppers, Blood Sugar Sex Magic, Deep Purple, Smoke On The Water, Sting, …Nothing Like The Sun
Chłopcy z Placu Broni, Aeroplan
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego przedstawiania skomplikowanych informacji. Przygotować zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania dowolnej zznajdujących się na naszej liście substancji medycznych:
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
106.0, Antybiotyki peptydowe – kolistyna
152.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania donosowego
128.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – progestogeny – megestrol do podawania doustnego – postacie płynne
150.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – oksykodon
199.2, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty złozone z kortykosteroidami w średnich dawkach
89.1, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – stałe postacie farmaceutyczne