Potwierdzamy iż w ramach funduszu dofinansowań „Łódzki Program Edukacyjny” do kolejnego etapu dopuszczono następujące wnioski:
stworzenie internetowego serwisu/portalu do zarządzania i administracji nieruchomościami – DOMICO – szkolenia z asertywności
zbudowanie zdalnej wyszukiwarki, wirtualnego doradcy finansowego dla osób fizycznych oraz wirtualnego doradcy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw – warsztaty z przywództwa
Szkolenia Negocjacyjne Na Śląsku – treningi sprzedażowe
zbudowanie platformy AdLeci – innowacyjnej metody łączenia reklamy behawioralnej z programem benefitów dla użytkowników Internetu – warsztaty zamkniete
zbudowanie portalu na temat ubezpieczeń – szkolenia negocjacyjne
wypracowanie serwisu mobilnego w zakresie porównywania ofert usług – szkolenia z przywództwa
wypracowanie zautomatyzowanego programu typu B2B w zakresie obsługi procesów handlowych – szkolenia firmowe
wzrost innowacyjnosci FAKRO – badania i implementacja nowoczesnych rozwiązań okiennych (PKWiU 162311) – szkolenia z zarządzania projektem
interdyscyplinarne środowisko dla potrzeb diagnostyki konstrukcji kompozytowych – treningi interpersonalne
„Technologie wytwarzania supertwardych materiałów nanostrukturalnych ze stopów żelaza oraz ich zastosowanie w pancerzach pasywnych i pasywno-reaktywnych” – szkolenia z przywództwa
optymalizacja procesów biznesowych firmy CB SA i jej kooperantów poprzez implementacja platformy B2B – szkolenia negocjacyjne
Badania nad zastosowaniem amfibolitu i jego wdrożenie w nowoczesnym budownictwie – warsztaty z zarządzania czasem
Budowa i wyposażenie Wydziału Badwczo- Rozwojowego Spółki dla podjęcia działalności B+R – szkolenia z konfliktów
Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego – szkolenia z delegowania
Cyfrowe wrota na świat – mobilny Internet w gminie Adamów – szkolenia handlowe
Działania informacyjno-promocyjne realizowane w 2010 r przez Bank Gospodarstwa Krajowego – Instytucję Wdrażającą dla działania 43 systemu Operacyjnego zoptymalizowana Gospodarka – szkolenia z asertywności
EKSPERTYZY NA import – BUDOWANIE POLSKIEJ MARKI RZECZOZNAWCZEJ – szkolenia miekkie