Ćwiczenia edukacyjne – podstawy programowe do pracy dyplomowej


Potwierdzamy że na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Doświadczalne dopuszczamy prezentowane na niniejszej liście tematy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra komunikacyjna – „Stereotyp kobiety w czasopismach poradnikowych” i „O jedności Europy na danych źródłowych z tekstów Jana Pawła II”
  • gra zespołowa – „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego” i „Przekaz reklamowy a prawo człowieka”
  • gra edukacyjna : „Atrakcyjność turystyczna okolic Wetliny i wpływ ruchu turystycznego na zmiany w środowisku” oraz Gry Menedżerskie i „Świat fantastyczny w Balladach i romansach Adama Mickiewicza”
  • zabawa edukacyjna : „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii” i „Nazwiska mieszkańców Gniezna”
  • symulacja komunikacyjna – „Problem macierzyństwa w dyskursie feministycznym” oraz „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood”
  • zabawa biznesowa – „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu” oraz „Struktura społeczna osób zwiedzających Zespół Pałacowo-Parkowy w Puławach”
  • symulacja kreatywna : „Serwisy internetowe Wielkopolskich Organizacji Pożytku Publicznego – Weryfikacja treści i funkcjonalności” i „Holocaust jako temat twórczości polskich reżyserów filmowych ze szczególnym uwzględnieniem utworów Andrzeja Wajdy”
  • gra edukacyjna : „Czałga i disco polo. Fascynacja i wstyd” oraz „Weryfikacja powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego”
  • gra kreatywna – „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ” i „Jan II Sobieski w świetle listów do Marysieńki”