SYMULACJA NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie oglądania fragmentów z jednego z następujących filmów:
Fantomas kontra Scotland Yard ; André Hunebelle
Wino truskawkowe; Dariusz Jabłoński, Genua. Włoskie lato; Michael Winterbottom
Posterunek graniczny; Rajko Grlić
Butelki zwrotne; Jan Svěrák, Miasteczko South Park; Trey Parker
Motór; Wiesław Paluch
Rocky 4; Sylvester Stallone, Co za życie; Stephen Herek
Słodkie życie; Federico Fellini, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
Rekonstrukcja; Christoffer Boe
Bokser; Jim Sheridan, Mexican; Gore Verbinski
Przepowiednia ; Mark Pellington
Wesoły domek; George Roy Hill
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: stworzyć muzyczną grę team building na fundamencie teledysku do jednego z następujących przebojów:
Marillion, Misplaced Childhood, Fading Colours, Black Horse
Soundgarden, Badmotorfinger, Falarek, 67 mil, Kula Shaker, K
Dżem, Zemsta nietoperzy, Mayall, John, Bluesbreakers With Eric Clapton, Sting, …Nothing Like The Sun
Piekarczyk & Balls Pwer, Xes
ZADANIE NR 3: – Problematyka jednoznacznego spisywania naukowych instrukcji. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem ulotkę użytkowania dowolnej zwymienionych tutaj tabletek:
183.0, Leki przeciwdepresyjne – trójpierścieniowe
179.3, Leki przeciwpsychotyczne – chlorprotyksen do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
89.1, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – stałe postacie farmaceutyczne
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
88.1, Penicyliny półsyntetyczne doustne – stałe postacie farmacutyczne
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne