Ćwiczenie metodyczne – animatorzy edukacyjni – grupa socjologia


SYMULACJA NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie oglądania fragmentów z jednego z następujących filmów:

  • Fantomas kontra Scotland Yard ; André Hunebelle
  • Wino truskawkowe; Dariusz Jabłoński, Genua. Włoskie lato; Michael Winterbottom
  • Posterunek graniczny; Rajko Grlić
  • Butelki zwrotne; Jan Svěrák, Miasteczko South Park; Trey Parker
  • Motór; Wiesław Paluch
  • Rocky 4; Sylvester Stallone, Co za życie; Stephen Herek
  • Słodkie życie; Federico Fellini, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
  • Rekonstrukcja; Christoffer Boe
  • Bokser; Jim Sheridan, Mexican; Gore Verbinski
  • Przepowiednia ; Mark Pellington
  • Wesoły domek; George Roy Hill

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: stworzyć muzyczną grę team building na fundamencie teledysku do jednego z następujących przebojów:

  • Marillion, Misplaced Childhood, Fading Colours, Black Horse
  • Soundgarden, Badmotorfinger, Falarek, 67 mil, Kula Shaker, K
  • Dżem, Zemsta nietoperzy, Mayall, John, Bluesbreakers With Eric Clapton, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Piekarczyk & Balls Pwer, Xes

    ZADANIE NR 3: – Problematyka jednoznacznego spisywania naukowych instrukcji. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem ulotkę użytkowania dowolnej zwymienionych tutaj tabletek:

  • 183.0, Leki przeciwdepresyjne – trójpierścieniowe
  • 179.3, Leki przeciwpsychotyczne – chlorprotyksen do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 89.1, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – stałe postacie farmaceutyczne
  • 204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
  • 88.1, Penicyliny półsyntetyczne doustne – stałe postacie farmacutyczne
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne